Podpora
V rámci zakúpeného zariadenia získa každý náš zákazník prístup k technickej podpore, ktorú zabezpečujú naši skúsení pracovníci.
Vaša spokojnosť je pre nás najdôležitejšia.
V rámci našej podpory Vám pomáhame operatívne riešiť problémy so zariadeniami, ktoré môžu vzniknúť pri každodennej práci. Sme Vám k dispozícii osobne na našej prevádzke, alebo online 24/7, prípadne aj on-site (podľa aktuálneho balíka podpory).
V digitálnom veku je nevyhnutné, aby vaše zariadenia pracovali s aktuálnym softvérom. Aktualizácia na najnovšiu verziu softvéru umožňuje prístup k novým funkciám, znižuje chybovosť a umožňuje poskytovať ešte rýchlejšiu, efektívnejšiu a bezpečnejšiu podporu.
Ak máte akékoľvek otázky alebo obavy týkajúce sa práce s meracím zariadením zakúpeným v spoločnosti 3GON, kontaktujte nás.